top of page

Kjøpsvilkår og retur NO
/ Delivery therms and return conditions EN

N (Norsk)

Du som vår kunde er viktig for oss. På denne siden finner du viktig informasjon for deg som kunde og dine rettigheter.

BESTILLINGS- OG AVTALEPROSESS

Den oppgitte prisen for varen og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader.

LEVERING

Den generelle leveringstiden ligger på mellom 2-3 dager for Norge og ?? for Europa. 


ANGRERETT/ RETUR 

Angreretten varer i 14 dager fra og med dagen du mottar produktet. Dette gjelder dersom produktet er ubrukt og i samme forfatning som da du mottok den.Angrefristen utløper 14 dager etter den dag du mottar varen. For å kunne bruke angreretten må du gi beskjed om dette på e- post til oss (info@dsirable.no).For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender mail om at du vil bruke angreretten før angrefristen utløper.

Dersom det er skade på pakken,

send mail til info@dsirable.no umiddelbart med bilder av forpakningen og skadene

på selve produktet. Ta også vare på originalforpakningen. Skaden må meldes

innen 7 dager etter pakken ble levert.

 Returer foretas til adresse oppgitt i følgeseddelen i pakken.  

KLAGE

Har du noen klager på en vare du har mottatt eller andre henvendelser? Kontakt oss på post@ence.no.

EN ( English)


Order and delivery process

The given price of the product and services is the total price the buyer shall pay. This price includes alle fees and additional costs.

Delivery

The general delevery time is 2-3 days for Norway and *?? Days for Europe.


Reclamation rights and returns

The reclamation right last 14 days from the day you have received the product. This only applies if the product is unused

and in the same condition as when you received it. To use your reclamation right you must send us an email to (info@dsirable.no) within 14 days of receiving the product.

If you were to receive a damaged package, please send an email to info@dsirable.no right away with pictures of the damaged package and damages on the product. Also please hold on to the original packaging. The damage must be reported within 7 days after your package was delivered to you.


Complains

If you have any complaints about an item

you have received or have any other inquiries.Contact us with email info@dsirable.no



bottom of page